Macie jakieś pytania? Chętnie na nie odpowiemy! Zapoznajcie się z naszym FAQ, a jeśli nadal nie otrzymacie satysfakcjonujących odpowiedzi, skontaktujcie się z nami przez zakładkę Kontakt.
Rezerwacja obiektu
1. Czy w obiekcie znajduje się recepcja?
Nie, korzystamy z systemu samodzielnego zameldowania, a wszelkie formalności załatwiamy drogą mailową lub telefoniczną.
2. Do kiedy można zrezygnować z rezerwacji? W jaki sposób można otrzymać zwrot pieniędzy?
Jeśli odwołacie rezerwację do 14 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu, zwrócimy Wam na konto 50% kosztów poniesionych podczas procesu rezerwacji. Prosimy o wysłanie maila na adres info@clicktheflat.pl
W przypadku anulowania wizyty zakupionej przez naszych partnerów należy kontaktować się z ich suportem celem otrzymania dodatkowych informacji.
Jeśli zrezygnujecie z noclegu w terminie krótszym niż 14 dni przed planowanym przyjazdem, niestety nie przewidujemy zwrotu pieniędzy.
3. Czy cena noclegu obejmuje cały pokój czy jest to kwota za jedną osobę?
Podana cena jest kwotą za cały pokój lub apartament.
4. Czy cena zawiera podatek VAT?
Tak.
5. Czy pobieracie dodatkowe opłaty?
Nie. Kwota, którą płacicie przy rezerwacji jest ostateczna. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.
6. Jakie są możliwe sposoby na realizację rezerwacji?
Rezerwacji można dokonać poprzez naszą stronę oraz serwisy naszych partnerów.
7. Jak można zapłacić za pobyt?
Płatności za rezerwacje poprzez naszą stronę są obsługiwane przez Przelewy24. Za ich pośrednictwem możesz zapłacić przelewem, Blikiem lub kartą.
8. Czy za moją rezerwację mogę zapłacić gotówką na miejscu?
Niestety nie.
9. Czy możecie wystawić fakturę VAT?
Oczywiście, możemy wystawić fakturę VAT w formie elektronicznej. W takim wypadku prosimy o przesłanie danych odbiorcy wraz z adresem mailowym, niezbędnym do przesłania faktury.
Kontakt
1. W jakich godzinach można się z Wami kontaktować?
Jesteśmy do dyspozycji w godzinach 11:00-23:00.
2. W jakich językach porozumiewa się Wasz zespół?
Porozumiewamy się wyłącznie w języku polskim oraz angielskim.
3. Jak można się z Wami skontaktować?
Preferujemy kontakt telefoniczny bądź mailowy. Ze względu na synchronizację naszych telefonów, nie odpowiadamy na wiadomości SMS. Nie posiadamy również aplikacji typu Whatsapp czy Viber.
Zameldowanie i wymeldowanie
1. Gdzie można odebrać klucze do mieszkania?
Dwa dni przed planowanym pobytem wysyłamy do naszych Gości instrukcję zameldowania. Znajdują się w niej wszelkie niezbędne informacje tłumaczące jak dostać się do mieszkania. Zamiast kluczy dostaniecie wygenerowany kod dostępu umożliwiający samodzielne zameldowanie.
2. W jakich godzinach można się zameldować?
Dopuszczamy zameldowanie w godzinach 15:00-23:00.
3. Czy można zameldować się po 23:00?
Ze względu na system samodzielnego zameldowania istnieje możliwość zameldowania po godzinie 23:00. Prosimy mieć na uwadze fakt, iż nasza recepcja jest pod telefonem jedynie do 23:00 i w razie jakichkolwiek problemów, tylko do tej godziny będziemy mogli pomóc.
Wyjątek stanowią apartamenty przy ul. Chmielnej 7, Złotej 75 oraz ul. Hożej 43/49. W tych apartamentach zainstalowane są kodowane domofony, które wyłączają się o północy. Po tej godzinie nie ma możliwości zameldowania.
4. W jakich godzinach można się wymeldować?
Dopuszczamy wymeldowanie do godziny 11:00. Uwaga! Wyjątkiem są obiekty na ulicy Chmielnej 116 – tutaj należy opuścić pokoje do 10:00.
5. Czy można wymeldować się później?
Nie oferujemy możliwości późniejszego wymeldowania, a każda rozpoczęta dodatkowa godzina to koszt 50 zł.
6. Czy można zostawić bagaże przed zameldowaniem lub po wymeldowaniu?
Nie oferujemy możliwości pozostawienia bagaży w obiekcie przed zameldowaniem lub po wymeldowaniu ze względu na przyjeżdżających/wyjeżdżających Gości, czas przygotowania mieszkania oraz system kodów samodzielnego zameldowania.
Informacja o obiekcie
1. Co oznaczają pojęcia „pokój” i „apartament”?
Pisząc o apartamencie rozumiemy przez to cały lokal, który nie posiada żadnych części dzielonych z innymi osobami. Decydując się na rezerwację pokoju, miejcie na uwadze, iż jest to jedynie jedno pomieszczenie w mieszkaniu, w którym znajdują się także inni Goście. W takich lokalach łazienka i kuchnia są pomieszczeniami dostępnymi dla wszystkich Wynajmujących.
2. Czy w obiekcie znajdują się ręczniki, mydło, suszarka oraz podstawowe przybory kuchenne?
Tak, we wszystkich obiektach oferujemy podstawowe wyposażenie, do którego zaliczane są powyższe rzeczy.
3. Czy obiekty są codziennie sprzątane?
Apartamenty oraz pokoje sprzątane są po wymeldowaniu Gości. Każdego dnia sprzątane są natomiast części wspólne w mieszkaniach (łazienka, kuchnia itd.).
4. Czy rezerwując pokój mogę liczyć na prywatną łazienkę?
Jeśli zarezerwowaliście pokój (nie dotyczy apartamentów) łazienka oraz kuchnia udostępnione są do użytku wszystkich Gości.
5. Czy do noclegu jest wliczone śniadanie?
Żaden z naszych obiektów nie oferuje wyżywienia.
6. Czy zapewniacie miejsce parkingowe?
W niektórych obiektach oferujemy możliwość wykupienia miejsca parkingowego. Koszt takiej usługi to 30 zł za jedną dobę. Jeśli chcecie dowiedzieć się czy oferujemy parkingi w okolicy wybranego przez Was obiektu, napiszcie do nas w zakładce Kontakt.
W pobliżu mieszkań znajdziecie również wiele parkingów publicznych, pamiętajcie jednak, że część z nich może być płatna.
Zasady zachowania
1. Ile osób może spać w jednym pokoju?
Nasze pokoje są przeznaczone maksymalnie dla dwóch osób. Jeśli planujecie wizytę w większej grupie polecamy Wam wynajęcie kilku pokoi bądź apartamentu.
2. Czy w mieszkaniu można palić?
W całym mieszkaniu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Jego złamanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na pokrycie kosztów dezodoryzacji i czyszczenia pokoju w wysokości 400 zł.
3. Czy można przyjechać ze zwierzęciem?
W naszych obiektach obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt.