, Warszawa
Przyjazd
Wyjazd

Regulamin

Regulamin korzystania z usług ClickTheFlat

CLICK THE FLAT (WWW.CLICKTHEFLAT.PL)
1. Postanowienia ogólne
  1. Działalność ClickTheFlat (zwana dalej Firmą) posiada swoją siedzibę w Warszawie przy ul. Mikołaja Kopernika 30.
  2. Celem działania firmy jest sprzedaż usług noclegowych poprzez wynajem obiektów.
  3. Niniejszy Regulamin określa wszelkie działania związane z kupnem usług świadczonych przez Firmę. Regulamin zawiera również informację niezbędne do właściwego korzystania z obiektów noclegowych udostępnianych przez Firmę. 
  4. Ilekroć w niniejszym regulaminie (zwanym dalej Regulaminem) mowa o:
       a. Firmie – rozumie się przez to działalność gospodarczą pod nazwą ClickTheFlat siedzibą w Warszawie przy ul. Mikołaja Kopernika 30.
       b. Kliencie, Gościu lub Najemcy – rozumie się przez to wszystkie osoby, które zakupiły usługi Firmy. 
       c. Obiektach – rozumie się przez to apartamenty i pokoje oferowane przez Firmę. 
       d. Właścicielu – rozumie się przez to właściciela oraz operatora witryny www.clicktheflat.pl prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ClickTheFlat z siedzibą w Warszawie przy ul. Mikołaja Kopernika 30
  5. Decydując się na korzystanie z usług ClickTheFlat, Klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu. 
2. Rezerwacja
  1. W celu dokonania rezerwacji można skorzystać z systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej pod adresem www.clicktheflat.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 737 133 133 lub +48 500 101 665. Dane, które należy podać to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, wskazany obiekt, dane kontaktowe oraz liczbę osób.
  2. Akceptujemy rezerwacje dokonywane za pośrednictwem witryn, na których dostępne są nasze obiekty. 
3.  Anulacja rezerwacji i skrócenie pobytu
  1. Klient ma prawo do zrezygnowania z rezerwacji w każdym momencie.
       a. Jeśli klient odwoła swoją rezerwację do 14 dni przed przyjazdem, przewidujemy zwrot 50% kwoty rezerwacji. 
       b. Jeśli Klient odwoła rezerwację później niż 14 dni przed przyjazdem, nie zwracamy kosztów.
       c. Firma nie zwraca żadnych dodatkowych kosztów poniesionych przez klienta.
  2. Firma ma prawo odmówić wydłużenia lub skrócenia pobytu. 
  3. Firma nie jest zobowiązana do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez Najemcę okres pobytu.
  4. Firma ma prawo do anulowania rezerwacji Klienta. W takim wypadku Klient otrzymuje 100% kwoty rezerwacji. Firma nie zwraca dodatkowych kosztów poniesionych przez klienta. 
4. Usługa wynajmu obiektu
  1. Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media tj. gaz, prąd, woda, Internet oraz sprzątanie przed przyjazdem Klienta.
  2. Obiekt jest wyposażony zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej www.clicktheflat.pl 
  3. Na terenie obiektu noclegowego oraz w jego okolicy mogą znajdować się urządzenia monitorujące. 
5. Ogólne informacje dotyczące procesu rezerwacji obiektu
  1. W obiekcie nie ma recepcji. Klient, na podany przez siebie adres e-mail otrzymuje szczegółowe instrukcje dotyczące procesu zameldowania. 
  2. Jeśli klient zarezerwował obiekt przez firmową stronę może liczyć na kontakt w godzinach 10:00-23:00.
  3. Jeśli klient zarezerwował obiekt przez Booking lub Airbnb może liczyć na kontakt w godzinach 13:00-23:00.
  4. Z firmą można kontaktować się wyłącznie telefonicznie lub za pośrednictwem adresu e-mail podanego na stronie w zakładce „kontakt”. Nie dysponujemy profilami na takich serwisach jak Whatsapp czy Viber. Nie odpowiadamy również na wiadomości SMS.  
  5. Nie akceptujemy płatności gotówkowych. 
  6. Decydując się na rezerwację obiektu, klient zobowiązuje się do natychmiastowej płatności.
  7. W momencie dokonywania rezerwacji, klient ma obowiązek wpłacić całą wymaganą kwotę. W innym wypadku firma ma prawo do odwołania rezerwacji bez żadnych konsekwencji. 
  8. Firma oferuje wystawianie faktur za świadczone usługi. 
  9. W okolicy niektórych obiektów istnieje możliwość dokupienia miejsca parkingowego. Jego koszt wynosi 30 PLN za jedną dobę. W przypadku zakupienia miejsca, klient ma obowiązek potwierdzenia jego dostępności przed przyjazdem. 
6. Zasady w obiekcie
  1. Zameldowanie obowiązuje w godzinach: 15:00 – 23:00.
  2. Wymeldowanie obowiązuje do godziny 11:00.
  3. Nie akceptujemy obecności zwierząt.
  4. Dzieci w każdym wieku są mile widziane. 
  5. Dzieci do 3 roku życia mogą przebywać w obiekcie bezpłatnie, pod warunkiem, że nie wymaga to dostawienia dodatkowych łóżek. 
  6. Nie dostawiamy dodatkowych łóżek w obiektach. 
  7. Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona. W przypadku złamania zakazu organizacji imprez Klient jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 1000 zł.
  8. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00.
  9. Ze względu na bezpieczeństwo i komfort gości palenie papierosów/używanie świec w apartamencie jest zabronione! W przypadku złamania zakazu palenia Najemca jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 400 zł.
  10. Nie przewidujemy możliwości wcześniejszego zameldowania. 
  11. W przypadku rezerwacji pokoju (nie dotyczy całego apartamentu), po wymeldowaniu Goście mogą pozostawić swój bagaż w ogólnodostępnych pomieszczeniach (kuchnia/przedpokój). Firma nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie, kradzież lub zniszczenie bagażu. 
  12. W przypadku rezerwacji apartamentu, nie ma możliwości pozostawienia bagaży po wymeldowaniu. 
7. Obowiązki gościa
  1. Klient zobowiązuje się używać przedmiotu najmu wyłącznie w celach mieszkaniowych.
  2. Klient nie może podnajmować całości bądź części apartamentu osobom trzecim.
  3. W apartamencie i pokoju nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
  4. Najemca zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy Najemca w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Firma zastrzega sobie prawo do wyproszenia Klienta z lokalu i nie jest wówczas zobowiązana do zwrotu Najemcy pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
  5. Najemca zobowiązany jest do zachowania obiektu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów AGD/RTV, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione.
  6. W obiektach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 6.00.
  7. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez Najemcę apartamencie w okresie trwania umowy najmu apartamentu. 
  8. W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Klient powinien zawiadomić firmę ClickTheFlat. 
  9. Najemca odpowiedzialny jest za klucze i kody do obiektu, a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów.
  10. Firma  ma prawo odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody na mieniu Firmy lub zakłócił zasady dobrosąsiedzkiego współżycia.
8. Reklamacje

§1
REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
  2. Wszelkie reklamacje przyjmowane są na adres mailowy info@clicktheflat.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§2
ZMIANA APARTAMENTU I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. W wyjątkowych sytuacjach takich jak awaria w budynku, w którym znajduje się apartament lub w samym apartamencie, ClickTheFlat zastrzega sobie prawo do zamiany apartamentu na taki sam lub na apartament o wyższym standardzie za tę samą cenę, znajdujący się w tej samej lub innej lokalizacji, a w przypadku braku wolnych apartamentów do anulowania rezerwacji.
  2. W przypadku wystąpienia siły wyższej ClickTheFlat uprawniony jest do odstąpienia od umowy najmu. Uprawnienie to obejmuje sytuacje, w których ClickTheFlat bez swojej winy, nie będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwa Gościom lub ich majątkowi.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy najmu w sytuacjach, o których mowa w ust. 2 powyżej, dotychczas wpłacona przez Gościa kwota pieniężna zostanie niezwłocznie zwrócona, przy czym ClickTheFlat będzie uprawniony do potrącenia kwoty należnej za dotychczas wykorzystany pobyt w  apartamencie.
  4. Możliwość odstąpienia od umowy ze strony Gościa oraz odwołania rezerwacji w ClickTheFlat obowiązuje do 14 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu, z zastrzeżeniem  50% kosztów poniesionych podczas procesu rezerwacji.  Aby otrzymać zwrot prosimy o wysłanie maila na adres info@clicktheflat.pl wraz z danymi na jakie była dokonywana rezerwacja, terminem pobytu oraz adresem Apartamentu/Pokoju
  5.  W przypadku anulowania wizyty zakupionej przez naszych partnerów należy kontaktować się z ich suportem celem otrzymania dodatkowych informacji. 
  6. Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.
  7. Jeśli rezygnacja z noclegu nastąpi w terminie krótszym niż 14 dni przed planowanym przyjazdem, obiekt zastrzega sobie prawdo do możliwości nie zwracania kosztów .
9. Postanowienia końcowe
  1. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich w Witrynie, chyba że co innego wynika z ich treści.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego.
  3. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Firmą, a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Firmy.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 października 2018 r.
  5. Dane firmy:

    ClickTheFlat

    Otoho Robert Elert

    ul.Kopernika 30/607

    00-336 Warszawa

    NIP 5262263401

     

poprzednie Apartamenty i pokoje następne
Boduena 4 - STANDARD 1
od 146 /noc
od 146 /noc

Nowoczesny pokój zaprasza wszystkich gości ceniących stylowe, funkcjonalne wnętrza, dobrą lokalizację oraz świetny stosunek jakości do ceny.

Szczegóły pokoju

Boduena 4 - STANDARD 1

  • Metraż: 7m2
  • Maks. osób: 2
Słomińskiego 5 - SUPERIOR 1
od 156 /noc
od 156 /noc

Przytulny i stylowy pokój w mieszkaniu zaprojektowanym z myślą o osobach poszukujących nowoczesnego obiektu noclegowego w świetnej cenie. W ...

Szczegóły pokoju

Słomińskiego 5 - SUPERIOR 1

  • Metraż: 12m2
  • Maks. osób: 2
Legionowo Kwiatowa 59 - STANDARD TERRACE 1
od 125 /noc
od 125 /noc

Przytulny i przestronny pokój z tarasem w domu zaprojektowanym z myślą o osobach poszukujących nowoczesnego obiektu noclegowego w świetnej cenie ...

Szczegóły pokoju

Legionowo Kwiatowa 59 - STANDARD TERRACE 1

  • Metraż: 40m2
  • Maks. osób: 2
Pokaż wszystkie

ul. Mikołaja Kopernika 30
00-336 Warszawa

Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez OtoHo Robert Elert, Kopernika 30/607, 00-336, Warszawa , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane